Personalet

Susanne Vognstrup 2014
Susanne Vognstrup, teaterleder

Susanne er Eventyrteatrets grundlægger og daglige leder. Siden begyndelsen i 1991 har hun stået i spidsen for Eventyrteatret.

Christine Brincker 2017
Christine Brincker, kostumedesigner

Christine er kostumier og leder af Eventyrteatrets systue, der hvert år designer og producerer ca. 150 eventyrlige kostumer til teatrets forestillinger og shows.

Katja Vallentin 2017
Katja Vallentin, Produktionsleder

Katja koordinerer som produktionsleder teatrets forestilllinger og shows og leder den daglige administration. 

Mikkel Hauge Kofoed 2017
Mikkel Hauge Kofoed, IT & Administration

Mikkel administrerer Eventyrteatrets hjemmeside og webbutik, forvalter billetsalg og tager sig af praktiske gøremål relateret til huset.

Anne Mejding
Anne Mejding, kontorassistent

Anne er Eventyrteatrets administrative blæksprutte. Udover at passe telefoner, sælge billetter og opdatere teatrets mange databaser er Anne sekretær for teaterleder Susanne Vognstrup.

Thomas Dahlberg
Thomas Dahlberg, PR og kommunikation

Thomas producerer bl.a. indhold til Web, Facebook, nyhedsbreve og Youtube og er desuden ansvarlig for teatrets markedsføring og presseindsats.  

Marianne Friis 2017
Marianne Friis, Regnskab

Marianne tager sig af bogføring og regnskab. Hun træffes bedst via email, da hun kun er på kontoret 1-2 dage om ugen.

Anna Munk Ørstrøm
Anna Munk Ørstrøm, forestillingsleder og produktionsassistent

Anna arbejder både på kontoret som produktionsassistent og som forestillingsleder på teatrets to store forestillinger i Glassalen i Tivoli.

Trine Brunn 2018
Trine Bruun, studentermedhjælper

Trine er på teatret mandag og onsdag eftermiddag / aften ifm. Dramaskolen og prøvearbejdet og udfører desuden en række administrative opgaver.

Sandra Nynne Jensen
Sandra Nynne Jensen, studentermedhjælper

Sandra er på teatret tirsdag og torsdag eftermiddag/aften ifm. Dramaskolen og prøvearbejdet og udfører desuden en række administrative opgaver.

Daniel Vendelborg
Daniel Vendelborg,

Daniel kommer to gange om ugen og hjælper til med salg af billetter til firmaer og tilsvarende opgaver.